شهدادشهداد، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

شهداد - پسر قشنگ مامان

بالاخره سرویس چوب نوزادمون رو تحویل گرفتیم !!!

1394/9/17 12:46
نویسنده : مامان شهداد
512 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چند روز انتظار ، دیروز بالاخره سرویس خواب شهدادم رسید. وای خدا دل تو دلم نبود. چون سرویس رو در محل مونتاژ می کردند بر خلاف انتظارم بجای سرویس آماده ، کلی کارتن اومد توی خونه و بعدش یک عالمه تخته و پیچ و مهره و ابزار. خونه مثل کارگاه نجاری شده بود. نصاب ها بیش از سه ساعت بطور مداوم مشغول بودند و صدای ابزار می اومد. نگران اعتراض همسایه ها بودم. صدا خیلی زیاد بود اما به تحملش می ارزید . وقتی قطعه ها سوار می شدند و تخت بچه سرهم شد داشتم از ذوق می مردم. کمدش و ویترین و دراور بچه یکی یکی آماده شد و  در عین سادگی مثل برف سفید و زیبا بودند. بیرون هم البته برف می اومد و من که عاشق زمستونم زیباترین لحظات رو داشتم . ساعت 7 شب کار تموم شد .

راستی ... وقتی داشتند تخته ها رو آماده می کردند من تاج پارچه ای سرتخت رو برداشتم و روکش خودم رو کشیدم و مروارید دوزی کردم . اینطوری پارچه پرده اتاق و تور تخت نوزاد و آباژور یکی شدند و هارمونی خوبی بدست اومد . از نتیجه کار خیلی راضی ام . درست حدس می زدم . هرچقدر رنگهای سیسمونی ملایم تر و با هم هماهنگ تر باشه نتیجه کار شیک تر در میاد. البته سلیقه ها متفاوته و خیلی ها رنگهای شاد و متنوع و پرهیجان تر رو می پسندند که زیبا هم هست ولی خب من سلیقه متفاوتی دارم.

نمی دونم چرا عکسها دانلود نمی شه . اولین فرصت بازهم سعی خودمو می کنم تا عکسها رو براتون بزارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)