شهدادشهداد، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

شهداد - پسر قشنگ مامان

سرویس خواب نوزاد

1394/9/14 9:19
نویسنده : مامان شهداد
2,431 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 12 آذر 92

من و بابای شهداد رفتیم ویرانی مشهد برای خرید سرویس خواب شهداد.

همونطور که گفتم تو ویرانی از کوچه 7 به بعد مجتمع های خوبی برای خرید سرویس خواب نوزاد و نوجوان داره. بعضی مغازه ها هم تازه تاسیس هستند که جنسهاشون رو با شرایط عالی میدن. بابای شهداد یک سرویس از فروشگاه ژیک پسندید و من یکی از فروشگاه ساحل چوب . قیمت و شرایط فروشگاه ژیک بهتر بود اما ساحل چوب که کمی قیمتش بیشتر بود سرویس های جون دارتر و محکم تری داشت . در نهایت نظر مامان شهداد چربید و باباش هم وقتی دید من دلم واسه سرویس ساده سفید غش رفته دلش نیومد و اونی که من خواستم رو سفارش داد. کمد دو درب و ویترین دو درب با تخت و دراور و پاتختی که الان روی تخت نصبه و بعدا جدا  میشه که تختش میشه نوجوانی. قراره امروز یا فردا بیارن . دل تو دلم نیست برای چیدن اتاق شهداد. عکسهاشم میزارم . خدایا این شادی رو از ما نگیر. راستی اینم مدل انتخابی باباش ... انصافا قشنگ بود اما من کمی ساده تر دوست داشتم .

این مدل رو ژیک توی ویرانی می فروشه . اگر بخاطر خرید بقیه سیسمونی ، رنگ سفید مدنظرم نبود حتما برش میداشتم . قیمتش 2600 تومن بود و خیلی عالی . البته کلا آقامون خوش سلیقه است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)