شهدادشهداد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

شهداد - پسر قشنگ مامان

خاطرات خرید سیسمونی - مراکز خرید سیسمونی در مشهد

1394/9/9 10:48
نویسنده : مامان شهداد
15,360 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من و بابای شهداد رفتیم بازار برای خرید سیسمونی که خیلی هیجان انگیز بود . یک سری خرید کردم اما همش تردید داشتم . آخه شهداد ما اسفند به دنیا میاد . این یعنی که یک ماه حدودا توی سرما هستیم و بعد 6 ماه لباس تابستانه و بهاره لازم داریم . نمی دونستم وقتی بچه بدنیا میاد سایزش چیه که بتونم اون یک سری لباس زمستونی رو واسه میهمانی های نی نی بخرم . آخه نی نی اولم که بدنیا اومد ماشاا... قربونش برم اینقدر درشت و قدبلند بود که سایز صفر نوزادی اصلا تنش نمی شد!!! و دست نخورده تو کمد باقی موند. پس اگر شهدادم هم درشت و قدبلند باشه دو تا مشکل دارم . یکی اینکه لباس گرم سایز خیلی کوچیک بخرم و تنش نشه دوم اینکه بزرگ باشه استفاده نشه و بمونه تا سال بعد و داغش بدلم بمونه . آخه اینقدر ژاکت های کوچولو ناز بودند که اصلا دلم نمی خواست ازشون صرفنظر کنم حتی اگه ماه اول لازم نشه از خونه برم بیرون دوست دارم تنش کنم و چندتا عکس جنتلمنی ازش بگیرم و ضعف کنم . بغلمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بگذریم ... بازار مشهد برای خرید سیسمونی جای مناسبی که بشه مثلا یک ست سیسمونی که همش یک طیف رنگی داشته باشه ، نیست عصبانی. خرید خیلی سخته . البته منم چون می خواستم ست های اولیه بچه حتما از لباس های مرغوب تمام نخ باشه که اغلب خارجی اند کار خرید برام سخت تر بود . بهر حال توی ماه های قبل یکسری محل ها رو شناسایی کردم که برای خرید سیسمونی درجه 1 و 2 مناسب بودند.

پاساژ فردوسی خیابون خسروی طبقه منهای یک : ورودی این پاساژ سه چهار تا مغازه لوکس ولی کوچک داره که لباسهای مارک داره و با دیدن هر مدلش ضعف می کردم. محبتمحبتمحبتمن از این مغازه ها ست شماره 1 نوزادی رو گرفتم از محصولات ترکیه . فوق العاده لطیف و زیبا . شامل زیرپوش و بلوز وشلوار و شورت و جوراب و .... که البته توی یک بسته بندی خیلی شیک بود . نباتی کم رنگ با سوزن دوزی های خیلی زیبا بغل

همینطور یک ست حوله فوق العاده قشنگ نبانی- پستونک و شیشه شیر چیکو- ست کامل بهداشتی پسرانه آمریکایی- پتوی دور پیچ فوق فوق فوق نرم و لطیف کارترز آمریکا - دستمال مرطوب و گوش پاک کن مادرکر- وان حمام و توری حمام خیلی نفس - اسفنج و لیف حمام - پارچه خشک کن نوزاد- سه سری جالباسی- پود صابون و خود صابون - یک سری کامل محصولات بهداشتی ماستلا شامل روغن ماساژ بچه - شامپو سر و بدن- لوسیون و کرم سوختگی- ست دارو خوری و دندونی خیلی قششششششنگ با کلاه حموم . از خریدم خیلی راضیم . دیشب اصلا خوابم نمی برد ساعت ها لباس ها و وسایل رو وارسی می کردم و شهداد هم انگار از خوشحالی دست و پا می زد چون اصلا نذاشت منم بخوابم. کلی لگد بابت تشکر نوش جان کردم. خرید خوبی بود . خیلی خوب - از یک مغازه دیگه آویز موزیکال دزدان دریایی و تشک بازی همون مدلش رو خریدم که خیلی قشنگه . بسته ها رو که باز کنم عکس اتاق نی نی رو براتون میزارم . سه تا سرهمی مامان هم خریدم سایز کوچک و 1و2و3 که کلاه هم داره با دوتا گوش روی هر کدومش که دلم برای همش ضعف میره . من و دختر بزرگم این لباس ها رو اصلا دوست نداشتیم بزاریم زمین . کلی اونا رو بوسیدیم و به صورتمون چسبوندیم با کلی جیغ و داد. خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونککه البته کار خوبی نبود.

معایب پاساژ فردوسی : این پاساژ کلی کالسکه داره ولی خیلی بدل نمی چسبه . برای خرید کالسکه و کریر به نظرم سناباد بهتره .خطا

بازار سناباد مشهد : خیابون سناباد هم سیسمونی داره ولی بر خلاف فردوسی بیشتر کالسکه و کریر و تخت و سرویس چوبه که بعضی هاشم خیلی قشنگ بودند. من برای شهدادم ست کالسکه مون آلمانی خریدم کرم رنگه و خیلی مامانه . اینقدر امکانات داره که تمام نیازهای ما رو تامین کنه . خیلی راحت جمع میشه با اینکه بزرگه . صندلی اش به دو طرف می چرخه و کاور بارون داشت . کیف حمل بچه فوق العاده قشنگ بود در عین سادگی و بدنه محکم و چرخهای عالی داره . با یک اشاره راه میافته و زورآزمایی لازم نداره . از خریدش خیلی خیلی راضی ام . قیمتش متوسط بالا بود ولی آپشن های خوبی داشت . سناباد چندتا مغازه عمده فروشی شیک برای خرید کلیه اقلام سیسمونی داره که البته وقتی ما رسیدیم تعطیل بود. بعدا دوباره حتما می رم . سرویس چوب ها و  تخت گهواره هاش هم بد نیست و چند تا خوبشم داشت  اما برای خرید سرویس خواب ، ویرانی توی جاده شاندیز خیلی بهتره.قوی راستی اینم عکس کالسکه ام...

ویرانی جاده شاندیز: از ویرانی فکر کنم 7 به بعد حدود 10 تا مغازه هست که سرویس خواب نوزاد داره . این مدل ها به مدل های سطح شهر می چربه و یکجورایی شیک تره . مجموعه ساحل چوب هم مدلهای شیکی داشت که من و بابای شهداد یک ست سفید ساده رو پسندیدیم هرچند از بقیه گرون تر بود ولی خیلی به دلم نشست که قراره امروز بریم بگیریمش!!! من دیگه طاقت ندارم. گریهگریهگریهگریه

مراکز خرید در کامیاب - هفده شهریور- بلوار معلم از چهارراه ایرج میرزا به طرف سید رضی سمت چپ خیابان 7-8 تا مغازه سیسمونی هست که جنسای ایرونی و خیلی شیک داره برای کسانی که خرید ملی می خوان انجام بدن.  هفده شهریور و کامیاب معدن خرید سیسمونیه : اگر دنبال البسه و سیسمونی شیک با قیمت مناسب تر باشید اونجا میشه پیداش کرد . باید بگردی . چیزای خوبی داره . البته من چون بیشتر دنبال مارک بودم ویرانی و سناباد و پاساژ فردوسی رو بیشتر پسندیدم .  http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=528400&PageNumber=4 رو سرچ کنید. آدرسای دقیق اغلب فروشگاه های سیسمونی و آتلیه های کودک تو مشهد رو داره .

برای همتون لحظه های پر از شادی و هیجان و خنده کنار اعضای خانواده آرزو می کنم .

خدایا ازت میخوام که خونواده هامون رو گرم ، دل هامون رو شاد ، خونه هامون رو جایی امن برای بچه هامون قرار بدی . آرزو می کنم هر مادری بتونه هرچی که دوست داره برای بچه هاش بخره . امیدوارم کانون خونه ها اینقدر گرم و شاد باشه که هیچ مادر و فرزندی توش افسرده و غمگین نباشه . هیچ پدری شرمنده زن و بچه اش نباشه . هیچ پدر و مادری از اومدن بچه جدید ناراحت و نگران نباشه . هیچ مامانی احساس پوچی نکنه . برکت و برکت و برکت و رحمت الهی برای همه مامانایی که نی نی تو راه دارن از خدا می خوام . و برکت و افزایش رزق و روزی برای هر پدری که در انتظار فرزندشه . الهی به امید اون روز که هیچ بچه ای والدینش رو درگیر یا غمگین یا جدا از هم نبینه . زنده باشید و موفق .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
25 بهمن 94 1:32
سلام عزیزم خوب هستید یه سوال داشتم ازتون کالسکه پسر منم همین مدل مون اما من رو به مادرش را بلد نیستم میشه واسم توشصیح بدید چطور رو به مادر میشه از لطفتون سپاسگذارم سلام عزیزم . دو طرف صندلی یا کریر دکمه های سفید بزرگ هست. دو تا دکمه سفید کوچکتر هم هست که روی خود بدنه کریره. باید هر دو رو فشار بدی و نگه داری و با همون حالت کریر رو در بیاری بچرخونی و دوباره سر جاش بزاری. خیلی ساده است.